Albert Heijn actie: verzamel jij munten voor KdO?

Aanstaande maandag 27 augustus gaat bij Albert Heijn Lekkerkerk de verenigingsactie van start. Voor deze actie stelt Albert Heijn Lekkerkerk maar liefst 10.000 euro beschikbaar!

Hoe werkt het?  Bij het boodschappen doen bij Albert Heijn Lekkerkerk, krijgen klanten munten. Deze munten kunnen gedeponeerd worden in de buizenstandaard die vlakbij de kassa staat. De buizenstandaard bestaat uit 10 verschillende buizen. Voor iedere deelnemende vereniging aan de actie, een buis, en dus ook een buis voor KdO. De munten leveren geld op voor de vereniging. Naast bij de Albert Heijn, kun je ook munten verzamelen bij Flirt, Mama’s Mooiste, Expert Mudde, Wisja computershop en Restaurant de Loet.

Doel Ons doel is om zoveel mogelijk munten te verzamelen die ons geld opleveren voor nieuwe muziekinstallaties in de drie zalen (Luijten Verwarming Turncentrum, gymzaal ‘t Schateiland en gymzaal de Lorentzweg.

Help jij ons aan nieuwe muziekinstallaties? Deponeer je munten dan in de buis van KdO!