Rabobank.png
ASHhoveniers.png
DeHaay.png
FLY logo.png

Word sponsor van Gymnastiekvereniging KdO Lekkerkerk!

Gymnastiekvereniging KdO Lekkerkerk is de op een na oudste sportvereniging in Lekkerkerk, opgericht op 17 september 1908.
KdO is een vereniging met zeer enthousiaste leden.
Er is voor iedereen een aanbod van activiteiten die door jong en oud beoefend kan worden, vanaf ongeveer 2 jaar tot ruim 80 jaar.
Onze leden kunnen hierdoor op ieders niveau deelnemen aan een of andere sportvorm.

Ondanks de enorme inzet van leden, leiding en bestuur is geld een cruciale factor in het voortbestaan van de vereniging.
Naast de contributie van de leden is financiële steun van sponsors en adverteerders onontbeerlijk.
Denkt u aan investeringen als aanschaf en onderhoud van materialen, huisvestingskosten en kleding.
Uw bijdrage als sponsor is dus zeer gewenst!

Naamsbekendheid
KdO Lekkerkerk is een van de grootste verenigingen in Lekkerkerk en heeft een goede naamsbekendheid binnen de turnsport in Nederland.
Naast de regionale en landelijke optredens van onze jazzgroepen en deelname aan wedstrijden door onze recreatieturners, mengen onze topturnsters zich met hun prestaties zowel nationaal als internationaal in de strijd met andere verenigingen en veroveren regelmatig mooie podiumplaatsen.

Via sponsoring heeft u dus de mogelijkheid uw bedrijfsnaam zowel regionaal als (inter-)nationaal onder de aandacht te brengen!

Naast het genereren van aandacht voor uw bedrijf wordt u als sponsor uitgenodigd bij de jaarlijkse activiteiten en bijzondere gelegenheden van de vereniging. Bovendien wordt uw bedrijf bij deze activiteiten en gelegenheden met een powerpointshow onder de aandacht gebracht van deelnemers en publiek, en stellen wij alles in het werk om uw bedrijf of organisatie te promoten.

Mogelijkheden voor sponsoring
U kunt Gymnastiekvereniging KdO Lekkerkerk op verschillende manieren financieel ondersteunen.

U kunt op onze website een advertentie plaatsen.
Uw advertentie/bedrijfslogo is dan continu beschikbaar op onze geheel vernieuwde website: www.kdo-lekkerkerk.nl.
Het tarief voor een advertentie is € 50,00 per jaar. Indien u dit wenst, maken wij vanuit de KdO site achter uw logo een link aan naar de website van uw bedrijf.

Reclamebord
Uw reclamebord komt permanent te hangen in onze trainings- en wedstrijdhal, het Luijten verwarming Turncentrum, gevestigd aan de Twijnstraweg te Lekkerkerk. Naast de reguliere trainingen wordt de hal veelvuldig verhuurd aan verenigingen uit de regio en vinden er regelmatig demonstraties en wedstrijden plaats.

Hiernaast wordt uw bedrijfslogo op onze website geplaatst en indien u dit wenst, maken wij vanuit de KdO site achter uw logo een link aan naar de website van uw bedrijf.
Het maken van het reclamebord wordt door KdO in overleg met u verzorgd.

Overig
Naast uw advertentie of reclamebord zijn er ook nog andere mogelijkheden om de vereniging te sponsoren.
U krijgt daarmee aandacht in de lokale en regionale media en uiteraard op onze website. Te denken valt aan:
Het sponsoren van kleding en tassen. Uw bedrijfsnaam/-logo wordt op de kleding/tassen geplaatst.
Het schenken van klein materiaal zoals speciale ballen of matten. Uw schenking wordt vermeld op onze website.
Het schenken van groot materiaal zoals turntoestellen. In overleg kan worden bepaald het toestel te voorzien van uw bedrijfsnaam/-logo of een reclamebord in onze hal te plaatsen.

Is uw bedrijf of organisatie bereid onze fantastische vereniging te steunen?
KdO Lekkerkerk kan uw financiële bijdrage goed gebruiken!!

Indien u nog meer informatie wilt, kunt u contact met onze commissie CCS via commissieccs@kdo-lekkerkerk.nl.

Adverteerders
Luijten.png