Jubilarissen 2019

Donderdag 7 maart jl. vond de jaarlijkse algemene ledenvergadering van KdO Lekkerkerk plaats.

Tijdens deze vergadering zijn maar liefst acht leden in het zonnetje gezet omdat zij dit jaar 25, 40 of 50 jaar lid zijn van onze vereniging. Elma Bak, Geertje van Krimpen en Eva Hofwegen zijn 25 jaar lid. Ilja Bakker en Ria Bouter 40 jaar. Emmy Boers, Jeanne Michels en Wilma de Jong zijn maar liefst 50 jaar lid en hebben daarvoor zowel een speldje van de vereniging als van de KNGU gekregen. Van harte gefeliciteerd allemaal!

Netty Hendriks is tijdens deze vergadering afgetreden als penningmeester. Zij heeft maar liefst 15 jaar een bestuursfunctie vervult binnen KdO, waarvan 8 jaar als penningsmeester! Omdat Netty ontzettend veel voor de vereniging heeft gedaan én betekend is zij bekroond tot erelid van KdO Lekkerkerk. Van harte gefeliciteerd Netty en bedankt voor alles! Netty blijft nog betrokken bij o.a. de jaarlijkse stroopwafelactie. Het penningmeesterschap wordt vanaf heden vervuld door Richard van Erk.