• Foto van schrijverKdO Lekkerkerk

KdO Lekkerkerk turnsters klaar voor landelijke wedstrijden

De afgelopen drie weekenden hebben verschillende KdO-turnsters bewezen klaar te zijn voor de landelijke wedstrijden. Op de districtskampioenschappen Zuid-Holland was er brons voor Lisanne Slingerland (senior 1 e divisie), Anouk Sol (junior 1 e divisie), Roos van de Ridder en Jade de Mik (Pupil 1 N3). Daarnaast was er tijd voor een voorbereidend toernooi in Rotterdam en daar was het zilver weggelegd voor Melissa Nobel (Jeugd 1 N4). Ook was er brons voor Daria Monster (Instap N2) en Bente Vijn (Junior 2 e divisie). Al en al een mooie voorbereiding voor de strijd naar de felbegeerde NK tickets die worden verdeeld in 2018!

5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Algemene ledenvergadering

Uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering KdO op donderdag 5 maart 2020, aanvang 20.30 uur in sportcafé De Bakwetering te Lekkerkerk.