MEGA SUCCES jazzdansgroepen KdO Lekkerkerk

De afgelopen weken hebben tijdens de Dance2Demo’s in Dordrecht en Krimpen a/d IJssel, 5 jazzdansgroepen van KdO Lekkerkerk een Dance2impress trofee gewonnen! Een geweldige prestatie van 2 groepen o.l.v. Chantal van der Meer, 1 groep o.l.v. Zella Boersma, 1 groep o.l.v. Tyria van Zoest en 1 groep o.l.v. Rowan Lammens.

Als klap op de vuurpijl kwam 11 juni de mail dat de dans “Little Lionman” van de groep Moderne Dans o.l.v. Zella geselecteerd is voor de Dance2Show tijdens NK, Fantastic Gymnastics in Rotterdam Ahoy! Hier zijn de beste gym-, turn-, spring- en danssporters van Nederland te zien.

Dit is een hele grote eer om hier te mogen dansen!