Mooie prestaties bij de Clubkampioenschappen van KdO Lekkerkerk!!

Op zaterdag 4 november 2017 was het Luijten Verwarming turncentrum het strijdtoneel voor de clubkampioenschappen van KdO Lekkerkerk die ook dit jaar werden gesponsord door Buijs Biemond Advocaten. Het was een lange en spannende dag met vele deelnemers. In verschillende rondes verdeeld over de dag kwamen alle leeftijden en categorieën aan bod. De clubkampioenen van dit jaar werden Lisanne Slingerland (niet op de foto), Mare Heeringa, Kim Halling, Isabel Bagijn, Jens van Vliet, Mirthe Hoogendoorn, Floortje Reijmers en Annika Korpershoek. Weer een topdag voor KdO Lekkerkerk dankzij een goede organisatie, prima juryleden, presterende deelnemers en gezellige supporters!!