• Foto van schrijverKdO Lekkerkerk

Springdagen 2020

Dit jaar gaan we in de kerstvakantie op donderdag 2 januari 2020 naar de Springdagen in Sommelsdijk. De springdag is een sportieve en leuke doe-dag. We gaan met er met de bus heen (en terug) en daar gaan we zwemmen, bowlen, klimmen, handboogschieten en natuurlijk heel veel springen. Ook mag je een vriend(in) meenemen. Het is voor alle leden van KdO van 6 t/m 12 jaar jaar (met een zwemdiploma). Je mag ook een vriendje/vriendinnetje meenemen.

Deze hele dag kost € 26,50 (incl.lunch/vervoer) per deelnemer.

Opgave kan door te mailen naar commissietct@kdo-lekkerkerk.nl. Graag met vermelding van naam, leeftijd, telefoonnmummer en gym/jazzgroep waar je lid van bent. Na aanmelding krijgt u een bevestiging per email en informatie over de betaling. Op 28 november sluit de inschrijving! Geef je dus snel op!

Springdagen
4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Algemene ledenvergadering

Uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering KdO op donderdag 5 maart 2020, aanvang 20.30 uur in sportcafé De Bakwetering te Lekkerkerk.